گفتگو حجة الاسلام حریزاوی در رادیو تهران ، برنامه گفتاورد
گفتگو حجة الاسلام حریزاوی در رادیو تهران ، برنامه گفتاورد با موضوع : ماهیت و هویت انقلاب اسلامی ؛ مردم سالاری دینی با رویکرد تربیتی فرهنگی
 يکشنبه ١٥ بهمن ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

مسئله علوم مضاف مطالبه جدی مقام معظم رهبری از حوزه و دانشگاه است.
مصاحبه اختصاصی خبرگزاری قرآنی ایکنا از مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان
 چهارشنبه ٢٩ آذر ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

پیروزی انقلاب ثمره وحدت حوزه و دانشگاه بود
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی گفت: امام در زمانی که مخرج مشترک همه نظریه ها کنار زدن دین بود، با مدل وحدت حوزه و دانشگاه قیام کرد؛ درواقع وحدت حوزه و دانشگاه مدل پیروزی انقلاب بود.
 چهارشنبه ٢٩ آذر ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

علم سکولار غربی با توحش همراه است
روستا آزاد گفت: علمی که غربی ها به عنوان علم سکولار مطرح کرده اند به صورت ذاتی با توحشی که امروزه شاهد آن هستیم همراه است.
 چهارشنبه ٢٩ آذر ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

مدل تربیت علمی ما از غرب اقتباس شده است
تهرانچی گفت: غرب به این نتیجه رسیده که مسیر نفی دین اشتباه بوده است؛ به همین علت برای حل این مسئله و شنیدن حرف های نو جایزه تعیین کرده است.
 چهارشنبه ٢٩ آذر ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

حوزه علمیه باید شاخه های فقهی خاص را پرورش دهد
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: با روش اجتهاد می توانیم از آیات و روایات، انسان مطلوب یا سازمان مطلوب را به دست آوریم؛ از این رو حوزه باید فقه‌های خاص همانند فقه سازمان و فقه اقتصاد را پرورش دهد.
 چهارشنبه ٢٩ آذر ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

برگزاری همایش تحلیلی وحدت حوزه و دانشگاه از سخن تا عمل
برگزاری همایش تحلیلی وحدت حوزه و دانشگاه از سخن تا عمل، دوشنبه 27 آذر ماه 96 ، دانشگاه شهید رجائی،
 چهارشنبه ٢٢ آذر ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

اعزام گروه های جهادی و پزشکی حـوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به منطقه زلزله زده+فیلم
اعــزام گــــروه هـــای جهادی و پزشـکی حــوزه علوم اسلامی دانشـگاهـیان به منطقـه زلـزله زده
 سه شنبه ٣٠ آبان ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

نوشته‌ای از حجت‌الاسلام حریزاوی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان
نوشته‌ای از حجت‌الاسلام حریزاوی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان
 دوشنبه ١ آبان ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

دانشجویان به دنبال معرفت‌جویی باشند نه علم جویی
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بابیان اینکه دانشجویان باید به دنبال معرفت‌جویی باشند نه علم جویی، گفت: علم جویی، نقطه آغاز حرکت و معرفت‌جویی، نقطه کمال است
 چهارشنبه ٢٦ مهر ١٣٩٦ - تعداد نظرات : ٠

2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدی >>